NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

FAQ - czyli odpowiedzi na pytania, które najbardziej Cię interesują. Wybierz odpowiedni przycisk, aby znaleźć odpowiedź na interesujące cię zagadnienie...
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ NASZ ZESPÓŁ ?

Warto choćby po to, by mieć spokój z obsługą muzyczno-artystyczną swojej imprezy i nie zawracać sobie głowy tym problemem. Zespół przejmuje na siebie cały obowiązek poprowadzenia uroczystości na sali. Staramy się skoordynować swoje działania z kuchnią, kamerzystą i fotografem. W przypadku wybrania naszych usług nie ma potrzeby dodatkowego zatrudniania tzw. „konsultantów ślubnych”, ponieważ na sali sami dbamy o prawidłowy i zgodny z wcześniej ustalonym scenariuszem, przebieg uroczystości. Członkowie zespołu mają ponad 20letnie doświadczenie w branży ślubnej. W swojej karierze zagrali oni ponad 500 wesel, więc wiedzą co robią…

CO NAS WYRÓŻNIA OD INNYCH ZESPOŁÓW ?

Priorytetem dla nas jest profesjonalne poprowadzenie całej imprezy. Czuwa nad tym Dariusz Kępa, doświadczony konferansjer i ekspert w tej dziedzinie. Jako dziennikarz i prezenter radiowy posiada nieprzeciętną umiejętność prawidłowego wypowiadania się na scenie, czego niestety często brakuje członkom innych zespołów. Muzycy najczęściej skupiają się na tym aby „ładnie grać”, nie pamiętając o tym, że „ładnie” to pojęcie względne. Dla nas muzyka i jej wykonanie ma ogromne znaczenie, ale jeszcze większe ma umiejętne poprowadzenie całości. Z doświadczenia wiemy, że przy dobrym zorganizowaniu uroczystości oraz zaangażowaniu w zabawę tak gości jak i zespołu, można świetnie się bawić zarówno przy piosenkach disco-polo, popowych, rockowych a nawet folklorystycznych. Jednak aby to się udało, całość musi poprowadzić osoba, która wie jak to zrobić.

JAKIM ZAPLECZEM TECHNICZNYM DYSPONUJEMY ?

Nasz zespół dysponuje pełnym i profesjonalnym sprzętem oraz środkami transportu. Jesteśmy w stanie obsłużyć zarówno imprezy dla 50 jak i 5000 osób. Jako nieliczni na rynku, posiadamy sprzęt do nagłośnienia imprez plenerowych oraz dużych eventów. Dojedziemy w każde miejsce zarówno w kraju jak i za granicą. Podczas wesel nie używamy dużej ilości kolorowego oświetlenia. Z doświadczenia wiemy, że to nie „światełka, dymy i lasery” bawią gości, lecz ludzie, którym zlecono to zadanie. Nie korzystamy z tanich zamienników. To co proponujemy to najwyższej klasy sprzęt estradowy. W jakości wykonywanych usług nie uznajemy kompromisów. Instrumentarium zespołu to przede wszystkim urządzenia elektroniczne. Nie jesteśmy klasyczną orkiestrą weselną w skład której wchodzą instrumenty tradycyjne. Nasza grupa wywodzi się z nurtu estradowego, dlatego też nazywana jest „zespołem” a nie „orkiestrą”. Instrumenty klawiszowe, gitara i urządzenia elektroniczne są wystarczającym zestawem do tego aby zaprezentować program muzyczny na najwyższym poziomie. Wszyscy członkowie zespołu śpiewają.

JAK WYGLĄDA WESELE W NASZYM WYDANIU ?

Na tego typu uroczystościach zespół występuje w składzie 3 osobowym. Dodatkowo uroczystość tę uświetnia Elwira Rudnicka – obecnie najpopularniejszy w Polsce sobowtór Maryli Rodowicz. Na jej temat wielokrotnie rozpisywała się prasa krajowa a przedruki artykułów ukazywały się również w polonijnych czasopismach za granicą.

Recitale aktorki nie są objęte dodatkowymi opłatami. Jednak – i tu uwaga – nie dajemy gwarancji takiego występu. W sprawie chodzi o to, że współpracujący z nami aktorzy nie są etatowymi członkami zespołu. Na co dzień zajmują się czymś innym (praca w teatrach, autorskie występy). Może się zdarzyć tak, że mimo złożonych nam wcześniej obietnic o występie, aktor będzie go musiał odwołać z powodu premiery w teatrze czy innego ważnego występu. My nie mamy na to wpływu. Z reguły ostateczne potwierdzenie obecności aktora otrzymujemy dopiero na kilkanaście dni przed weselem. Jednak w 99% przypadków, artystka jest w stanie zaprezentować swój program na weselach. Jej nieobecności zdarzają się incydentalnie. Występ aktorki nie jest obowiązkowy. To Państwo decydujecie czy chcecie taką atrakcję czy nie. Zespół składa się z 3ch osób. W przypadku decyzji o zaproszeniu aktora, przyjeżdżają 4 osoby. Prosimy aby to uwzględnić przy planowaniu miejsc, przy stoliku dla zespołu.

Teraz o proponowanym programie wesela. Wygląda on następująco: Na kilka godzin przed planowanym rozpoczęciem imprezy przyjeżdżamy na salę weselną (restauracja, lub inny lokal) i przygotowujemy sprzęt do imprezy. /Nie gramy wyprowadzeń, błogosławieństw, itp. w domu panny młodej/. Gdy przyjeżdża Para Młoda i goście weselni (po mszy św, lub usc, lub ceremonii ślubnej w innym obrządku), witamy ich tradycyjnym marszem weselnym (nie Mendelsona, lecz takim jaki gra się zazwyczaj na weselach). Gramy go do czasu aż wszyscy wejdą na salę, złożą życzenia, i poczęstują się szampanem. Później to my witamy Parę Młodą i gości. Wznosimy toast, śpiewamy „sto lat” i zapraszamy na obiad. W tym czasie w tle słychać cichą, nastrojową muzykę, którą odtwarzamy z płyty. Sami również zasiadamy do posiłku. Przerwa obiadowa trwa od 30-tu do 45 minut (czyli do czasu aż wszyscy goście spokojnie zjedzą). Długość przerwy zależy od ilości gości weselnych i operatywności obsługi kelnerskiej. W momencie gdy obiad się zakończył, rozpoczynamy całonocną zabawę. Na początku na parkiet zapraszamy Parę Młodą. Przychodzi ona na środek sali w burzy oklasków otrzymanych od gości weselnych ;-)… Ciepłym słowem przypominamy o tym, że jest to najważniejsza para dzisiejszej uroczystości. Rozpoczyna się tradycyjny na każdym weselu, „Pierwszy Taniec Pary Młodej”. Zespół gra piosenkę pt. „Przetańczyć z tobą chcę całą noc” z rep. Anny Jantar, lub „Od Dziś” z rep: Paulli. To utwory najczęściej wybierane przez naszych nowożeńców. Oczywiście przyszła młoda para może wybrać sobie na tzw. „pierwszy taniec” inny utwór niż te, proponowane przez nas. W takim przypadku będzie on odtworzony z płyty CD, dostarczonej nam przez nowożeńców. Przed weselem należy jednak taki utwór przygotować na płycie w formacie CD-Audio. Po piosence, kolejne oklaski i tym razem na środek sali zapraszamy wszystkich gości weselnych. Stają oni wokół Pary Młodej i tańczą, kolejną piosenkę wraz z „młodymi” w rytmie walca. Po zakończeniu utworu, zespół miesza gości na parkiecie, tak aby utworzyli oni pary z osobami wcześniej nieznajomymi. Tak też panie i panowie, tańczą z partnerami i partnerkami np. z sąsiedniego stolika. Jest to tzw. „taniec integracyjny”. Po tej dawce emocji zapraszamy gości na pierwszą, krótką przerwę. Wówczas prosimy Parę Młodą, rodziców i gości weselnych do złożenia przysięgi ( wg tekstu przez nas przygotowanego), podczas której młodzi ślubują że będą się kochać do końca życia, rodzice że często będą brać swoje wnuki na kolana a goście, że będą się bawić i bić brawo orkiestrze!. Potem (o ile alkohol jest już na stołach) wznosimy pierwszy „oficjalny” toast za parę młodą (Sto lat, Gorzka wódka). Istotna uwaga. Nie wznosimy toastów przy obiedzie! Tradycje weselne i kultura picia alkoholu na przełomie ostatnich kilku lat znacznie się zmieniły. Obecnie do obiadu pija się wina a nie wódkę! Namawianie do spożywania mocnych trunków podczas pierwszego obiadu jest nieeleganckie. Nietaktem wręcz jest zmuszanie nowożeńców do całowania się (tradycyjne „gorzko, gorzko”), ot choćby poprzez względy higieniczne… np. resztki kotleta między zębami ;). Dlatego też prosimy aby przekazać restauracji, w której praktykuje się nalewanie wódek przez kelnerów (niestety) do obiadu, aby zrobili to po obiedzie a nie w jego trakcie. Kwestię pozostałych toastów pozostawiamy gościom. Jeżeli weselnicy „czują taką potrzebę” sami wznoszą toasty intonując tradycyjne „sto lat”. Po przerwie i toaście ponownie zapraszamy do zabawy. Tym razem zespół gra już 5 piosenek. Potem przerwa około 10-12 minut, a potem kolejne 5 piosenek i przerwa… itd… W miarę upływu czasu bloki muzyczne stają się coraz dłuższe. /składają się z 6, 7 a nawet 8 utworów/ z przerwami ok 12 minut. Pomiędzy 20.00 a 21.00 rozpoczynamy dodatkowe zabawy dla gości i Pary Młodej (nie są to jeszcze oczepiny). Zabawy organizowane są w przerwach. (wg schematu: muzyka (ok 20-25min) – przerwa (8min-10min) – zabawa (5min) – muzyka .. itd.. ). Ze względu na fakt iż każde wesele jest inne (różni goście, różne warunki architektoniczne sali), nie wszędzie, nie wszystkie zabawy mogą być przeprowadzone. Dlatego poniższy opis jest tylko przykładem. Jeżeli np. widzimy, że goście „nie chwytają” zabaw, to staramy się je ograniczyć tak aby nie męczyć weselników (według zasady „nic na siłę”). Wtedy oczywiście jest mniej zabaw a więcej „grania”. Ogromnym utrudnieniem są dla nas lokale w których wesele odbywa się na dwóch różnych salach (tzn. w jednej sali goście jedzą, a w drugiej tańczą). Powoduje to ogromne problemy z komunikacją. Wówczas rezygnujemy z części zabaw i zastępujemy to większą dawką muzyki. Przykładowe zabawy wyglądają następująco:

PRZYSIĘGA PANA MŁODEGO
Pan Młody na środku sali klęka przez swoją żoną i powtarza przygotowany przez nas tekst przysięgi małżeńskiej. Jest to oczywiście wersja humorystyczna przysięgi.
TANIEC Z WAŁKAMI
Zabawa polegająca na przekładaniu wałka do ciasta od partnera do partnerki bez użycia rąk.
CASTING DO IDOLA
Zabawa polegająca na wspólnym śpiewaniu (razem z gośćmi) znanych hitów piosenki biesiadnej.
KTO SIĘ W STYCZNIU URODZIŁ
Popularna zabawa biesiadna podczas której goście piją toast za parę młodą.
VIVA MARYLA
Na sali pojawia się Maryla Rodowicz (sobowtór) wraz ze swoją słynną gitarą i wraz z gośćmi i zespołem śpiewa piosenki biesiadne. Dodatkową atrakcją jest możliwość zrobienia sobie zdjęcia z aktorką. Wszak Maryla na weselu, to gość nie byle jaki.
TANIEC LABADA
Popularna zabawa podczas której goście tańczą w kółeczku śpiewając i trzymając się to za nosy, to za uszy…
KTO PIERWSZY TEN LEPSZY
Na środku sali ustawionych jest kilka krzeseł, na określone hasło goście weselni zasiadają na nich. Kto nie zdąży ten odpada.

Są to oczywiście tylko przykłady zabaw. Nie wszystkie one są wykorzystywane podczas wesela, bo i nie ma również takiej fizycznej możliwości. W czasie od 20.00 do 24.00 można przeprowadzić zaledwie kilka zabaw. Dobieracie je Państwo sami (dotyczy to również oczepin). W praktyce wygląda to tak, że na kilkanaście dni przed weselem wysyłamy do Państwa tzw „Formularz Zabaw”. Jest to pełen wykaz proponowanych zabaw i konkursów. Nowożeńcy zaznaczają (na zasadzie ankiety) które zabawy ich zdaniem są ciekawe a które nie i odsyłają wypełniony formularz do nas. My w trakcie wesela, organizując zabawy, bazujemy na wypełnionym przez Państwa formularzu. Nie zawsze, wszystkie zabawy można będzie przeprowadzić (jak wspominałem ogranicza to czas a niekiedy warunki architektoniczne sali), dlatego proponując zabawy gościom bazujemy tylko na tych, które Państwo w formularzu zaznaczyliście na TAK. Zaznaczone na NIE, są przez nas odrzucane. O północy przychodzi pora na oczepiny. Trwają one od 45 do 60min. – szczegółowy scenariusz oczepin również jest uzgadniany w Formularzu Zabaw. Rozpoczynamy je (w zależności czy „młodzi” sobie życzą czy też nie), „podziękowaniem dla rodziców”, czyli: Para Młoda na środku sali składa życzenia swoim rodzicom, potem wręcza im kwiaty. Goście i zespół w tym czasie śpiewają „Cudownych rodziców mam” lub tradycyjne „Sto lat”. Później Para Młoda zasiada na wcześniej przygotowanych krzesełkach i rozpoczyna się część folklorystyczna oczepin. Goście wraz zespołem śpiewają „młodym” przyśpiewki weselne. Jest to (podobnie jak cała ceremonia oczepin) jeden z elementów tradycji weselnej. Po przyśpiewkach następuje zdjęcie welonu panny młodej i muchy (krawata, musznika) pana młodego. Welon zdejmuje świadkowa a muchę świadek. Następnie wokół młodej pary ustawiają się w kółku wszystkie panny obecne na weselu. Zespół zaczyna grać, pani młoda rzuca welon. Potem zmiana. Panowie stają w kółku a pan młody, rzuca muchę. Osoby które złapały welon i muchę stają się „bankierami” Pary Młodej. Stają oni na krzesełkach, biorąc między siebie welon i zaczyna się „Taniec z Parą Młodą”. Polega on na tym, że każdy kto chce zatańczyć z nowożeńcami musi wcześniej wrzucić pieniądze do welona. Zespól gra tak długo, aż goście wrzucają pieniądze (z reguły około 10minut). Po zakończeniu tej zabawy welon wraz z zebranymi pieniędzmi, przekazywany jest nowożeńcom. Potem zaczyna się tzw. „test małżeński” dla Pary Młodej. Pierwsza w cyklu zabaw polega na tym aby młodzi odnaleźli się przy pomocy zmysłu dotyku. Pan Młody z zawiązanymi oczyma szuka swojej małżonki np. dotykając po kolanie, a Pani Młoda szuka swojego męża np. dotykając po nosie. Zabawa zresztą jest bardzo znana. Później Panna Młoda zasiada na krzesełku, na końcu sali, a młody pokonując specjalnie przygotowany tor przeszkód musi do niej dotrzeć. Jak zwykle na weselach to bywa, wszystko dobrze się kończy. Później zespół daje odpocząć nowożeńcom i do zabawy zaprasza gości. Są to konkurencje z nagrodami /alkohol lub upominki przygotowane przez nowożeńców/. Proponowany zestaw zabaw wygląda następująco:

BITWA WODNA
Choć brzmi to groźnie, jest przy tym dużo śmiechu. Panie, przy pomocy pistoletów na wodę, muszą ustrzelić płomień świecy, który przed sobą trzyma partner.
NA PLAŻY
Zadaniem każdej z pań jest napompowanie balona, przy pomocy pompki do materaca. W zabawie ukryty jest oczywiście element humorystyczny (panie pompują pupą 😉 )
KRĘCIOŁEK
Panowie na słowo „start” kręcą się wokół siebie patrząc w podłogę. Jak już są dobrze zakręceni biegną po nagrody…. a bieg wcale nie jest łatwy.
POSZŁA BABA NA TARG
Zabawa w której panie uczą się na pamięć wiersza. Dla utrudnienia powtarzając go muszą zaprezentować również jego inscenizację. Ta z pań która zrobi to najlepiej – wygrywa. (Z reguły jury w osobie członków zespołu, przyznaje remis).
WRÓŻBY WESELNE
Para młoda przekłuwa balony w których ukryte są karteczki z podziałem obowiązków małżeńskich. Np. kto w przyszłości będzie zabawiał teściową lub kto będzie wynosił śmieci.
 
POWYŻSZE PROGRAMY NIE SĄ OBOWIĄZKOWE. PRZEDSTAWIAMY JE JEDYNIE JAKO PROPOZYCJE ZABAW 

Po oczepinach, zespół zaprasza na 30 minut przerwy. Jest to najdłuższa przerwa robiona przez zespół podczas całego wesela. W tym czasie podawany jest tort pary młodej (o ile nie został podany wcześniej) lub drugi ciepły posiłek, w zależności od tradycji w danym regionie. Od 1.30, czyli już po przerwie, zespół zaprasza gości weselnych do zabawy tanecznej. Odbywa się ona według schematu: muzyka (22-28 min) – przerwa (10-12min) – muzyka (22-28min) – przerwa (10-12min)… itd. Według schematu muzyka-przerwa, zespół gra już do końca wesela, czyli do godziny 4.00. Między utwory wplecione są (o ile nie udało się tego zrobić przed północą). znane zabawy muzyczne: KACZUCHY, KANKAN, GREK ZORBA, ITP Oczywiście wspomniany wcześniej tort może być podany wcześniej. Sugerowany przez nas inny termin to czas pomiędzy godziną 22.00 a 23.00, lub około 20.00 i wcześniej. Wszystko zależy od zwyczaju w danym lokalu i regionie kraju. Imprezę kończymy najczęściej o godzinie 4.00.

JAK WYGLĄDA REPERTUAR MUZYCZNY ?

Cały program muzyczny, przygotowywany przez nas na wesela opracowany jest w klimacie dancingowo-biesiadnym czyli takim, który gra się najczęściej na weselach i takim, który zadowoli gusta wszystkich gości. Oczywiście mamy też piosenki nieco „ostrzejsze” czyli na nutę rockową i „skoczne” czyli na nutę dance`ową, ale to już po północy. Jeżeli chodzi o program disco polo, taki też mamy w repertuarze, prezentowany jest on w oddzielnych blokach muzycznych. Nie przygotowujemy programów specjalnych (np. wesele wyłącznie w klimacie disco-polo lub rockowym). Nie przygotowujemy również piosenek „ekstra na życzenie”. Wyznajemy zasadę, iż aby zaprezentować wysoki poziom muzyczny, program bezwzględnie należy dobrze dopracować przed imprezą. Wesele, naszym zdaniem nie jest momentem na muzyczne eksperymenty i często granie „piosenki ekstra”, której się dobrze nie zna – tylko dlatego, że klient tak chce, albo po to by zaimponować gościom, może przynieść opłakane skutki dla sztuki. ;-). Nasz repertuar muzyczny nie podlega negocjacjom. Tym samym nie ma możliwości wybierania zespołowi utworów które ma zagrać a które nie. Takie usługi świadczą jedynie DJe lub nieprofesjonalni muzykanci, którzy nie wiedzą co grać na weselu :). Nasz program jest sprawdzony i powstał on na bazie naszych wieloletnich doświadczeń. Wspólnie z parą młodą ustalamy jedynie rodzaje i przebieg zabaw i konkursów. Istotną uwagą jest fakt, że cały scenariusz został opracowany z myślą i zgodnie z kanonami tradycji polskiego wesela.

REPERTUAR NA WESELE  – /spis ma charakter wyłącznie poglądowy. Nie stanowi on oferty handlowej/

GDZIE MOŻNA NAS ZOBACZYĆ NA ŻYWO ?

To bardzo często zadawane pytanie. Jedną z zasad przyjętych przez nasz zespół jest szacunek do prywatności naszych klientów. Z tego powodu nie zapraszamy osób postronnych na imprezy zamknięte na których gramy. Nie udzielamy również informacji na temat tego kiedy i gdzie (w jakim lokalu), gramy wesele. Niezręczną sytuacją z pewnością byłaby taka, gdyby podczas wesela jednej pary, druga – obserwowała (oceniała) zespół przez okno. Podobnie jest z udostępnianiem materiałów video z wesel na których graliśmy. Po pierwsze – nie publikujemy takich nagrań w internecie (ochrona wizerunku, prawa autorskie). Po drugie – nawet w kręgu zamkniętym nie prezentujemy takich materiałów ( z pewnością nikt z Państwa nie chciałby, aby Wasze wesele oglądało później pół Polski, dlatego prosimy o wyrozumiałość, że filmów z wesel innych par, również nie udostępniamy). Po trzecie, najważniejsze – nie posiadamy takich nagrań, ponieważ ich zwyczajnie nie kolekcjonujemy ;). Zdajemy sobie sprawę, że w takiej sytuacji zamawianie zespołu, którego się nie widziało, to tak trochę jak „kupowanie kota w worku”. Dlatego zapraszamy na nasze koncerty!. O ile są to imprezy otwarte (ogólnodostępne), o ich terminach informujemy w dziale w Ogłoszenia. Osoby, które wcześniej zaanonsują nam swoją obecność mogą być nawet wpuszczone za kulisy. Jest to świetna okazja do poznania się oraz zobaczenia i posłuchania zespołu na scenie. Większość koncertów odbywa się latem. Prosimy na bieżąco monitorować dział NEWSY.

JAK ZAŁATWIĆ FORMALNOŚCI ?

Warunkiem rezerwacji terminu jest podpisanie umowy i wpłacenie zadatku w wysokości 1000 zł. W tym celu najlepiej jest spotkać się osobiście, bo wtedy można omówić wszystkie szczegóły. Nasze Biuro Obsługi Klienta znajduje się w Chojnicach (woj. pomorskie). Gości przyjmujemy tylko po wcześniejszym telefonicznym umówieniu. Siedziba firmy znajduje się w Czarnem koło Szczecinka (ale tam jest tylko księgowość). Jeżeli „wyprawa” klienta do nas, np. ze względu na odległość stanowi problem, można podpisać umowę drogą elektroniczną w następujący sposób: Po wstępnym telefonicznym omówieniu szczegółów należy przesłać nam drogą elektroniczną dane do umowy czyli:

  • Imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email i nr telefonu osoby podpisującej umowę.
  • Imiona, nazwiska, numery telefonów oraz adresy email obojga narzeczonych.
  • Datę wesela.
  • Miejsce wesela (Miejscowość, nazwa lokalu, adres lokalu).

 

Po otrzymaniu powyższych danych przygotowujemy druk (umowę) i wysyłamy ją e-mailem do klienta. Klient po otrzymaniu dokumentu musi go podpisać i odesłać nam z powrotem e-mailem w postaci skanu. Później zgodnie z instrukcjami w umowie, musi wpłacić zadatek na nasze konto. Wtedy, po dokonaniu weryfikacji danych, odnotowaniu wpłaty i ponownym sprawdzeniu dostępności terminu, my podpisujemy tę umowę i przesyłamy ją do klienta e-mailem. Od tego momentu umowa staje się PRAWOMOCNA. Nie wysyłamy podpisanych umów, ani nie podpisujemy ich bez odnotowania wpłaty zadatku. Dowodem wpłaty jest dla klienta „bankowy dowód wpłaty”, a dla nas „wyciąg z rachunku bankowego”. Z reguły cała procedura trwa około 7 dni. I tutaj zastrzegamy, że: PRZYSTĄPIENIE DO ZAŁATWIANIA FORMALNOŚCI NIE JEST JEDNOZNACZNE Z GWARANCJĄ OTRZYMANIA WOLNEGO TERMINU. W ciągu tychże 7miu dni, w naszym kalendarzu wiele się może zmienić i rozmowy o wolnym terminie mogą się stać nieaktualne. Dlatego w interesie klienta jest załatwienie wszystkich formalności możliwie najszybciej. W przeszłości zdarzało się tak, że niedoszli klienci zdecydowani na podpisanie umowy, zwlekali albo ze złożeniem podpisów na dokumencie, albo z wpłaceniem zadatku. Blokowało nam to kalendarz i wprowadzało wiele zamieszania w naszej dokumentacji. Ze względu na staranność, nie możemy sobie pozwolić na pomyłki i dlatego wprowadziliśmy tak rygorystyczne warunki podpisywania umów i rezerwacji terminów. Obecnie gwarancją otrzymania wolnego terminu jest wyłącznie moment UPRAWOMOCNIENIA SIĘ UMOWY. Nie pobieramy żadnych zadatków bez podpisywania umów, ani nie podpisujemy umów bez zadatków. Dlatego najlepszą formą załatwiania formalności są spotkania osobiste. /po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się/. Wówczas wszystkie formalności są załatwiane od ręki i uprawomocnienie się umowy następuje w trybie natychmiastowym. Po dopełnieniu tych formalności należy czekać do wesela. My jeszcze na kilka dni przed imprezą, kontaktujemy się z klientem i potwierdzamy godziny oraz miejsce rozpoczęcia imprezy. Przekazujemy również wykaz proponowanych zabaw – czyli „Formularz Zabaw”. Z reguły słyszymy „róbcie jak chcecie, aby było dobrze”, są i tacy którzy nie chcą wiedzieć co dla nich przygotowaliśmy. Uważają że najlepsza zabawa jest wtedy, gdy stanowi ona niespodziankę. Ale są i tacy, którzy chcą sami decydować o tym jaki rodzaj zabaw ma być prezentowany podczas ich wesela. Fakt. „Co kraj to obyczaj”. Inaczej goście bawią się np. na Mazowszu, Wielkopolsce a inaczej na Kaszubach. oferując swoją usługę, chcemy ją dostosować do tradycji danego regionu i gustów naszego klienta.

 

 

Uff… dużo tego było. Teraz czeka Państwa trudna decyzja. Jaki wybrać zespół??? Pamiętajcie! Należy wybrać dobry, bo wesele jest raz w życiu…. i nie da się tego powtórzyć 😉

zespoły muzyczne na wesela, kapela weselna, zespoly weselne, faq, pierwszy taniec, konkursy weselne, maryla, sobowtór maryli rodowicz, formalności, umowa z zespołem, zadatek, zaliczka, alibi na wesele, zespołu alibi, zespołem alibi, orkiestra, zespół estradowy, zespoły muzyczne na wesela, zespol na wesele, kapela weselna, zespoly weselne, orkiestra na wesele, zespol muzyczny, zespoły muzyczne, zespol na wesele, zespol weselny, zespoły weselne, zespół muzyczny, zespół na wesele, zespół weselny, zespół muzyczny na wesele, zespolalibi, najlepszy zespół na wesele, zespół studniówkowy, panna młoda, pan młody, zwyczaje weselne, tradycje weselne, sala weselna, alibii, zespół na studniówkę, powiat, pomorskie, wielkopolskie, wielkopolska, lubuskie, zachodniopomorskie, warmińsko – mazurskie, kujawsko – pomorskie, Warszawa. Zespół Alibi